Regulamin



Regulamin  projektu „Pasje Dziecięce”

I. Postanowienia ogólne
§1
  1. Regulamin określa zasady, warunki i tryb uczestnictwa w edukacyjnym projekcie pod nazwą „Pasje dziecięce”, dalej zwanym Projektem.
  2. Adresatami Projektu są dzieci w wieku 6-12 lat oraz ich rodzice/opiekunowie/nauczyciele.
  3. Celem „Pasji dziecięcych” jest  rozbudzanie aktywności poznawczej, popularyzacja wiedzy i podtrzymanie pierwotnej ciekawości świata u dzieci w wieku 6 – 12 lat.
  4. W ramach projektu założono realizację 7- 8 spotkań składających się z 1 lub więcej wykładów na każdym spotkaniu.  Spotkania będą odbywać się w Szkole Podstawowej nr 35  w Gdańsku, ul. Wąsowicza 30, Młynku Sztuki w Oliwie ul. Obrońców Westerplatte 34, EduParku ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku  oraz na terenie wyższych uczelni i szkół podstawowych w Gdańsku. Dopuszcza się inne miejsca wykładów.  Wykłady prowadzą Młodzi Naukowcy w wieku 6-12 lat z różnych szkół w Gdańsku.
  5. Organizatorem projektu „Pasje dziecięce” jest Szkoła Podstawowa nr 35 z klasami sportowymi im. J.Parandowskiego przy ZKPiG nr 17 w Gdańsku Oliwie ul. Wąsowicza 30.
  6. Uczestnikami projektu są uczniowie z klas I – VI ze szkół podstawowych.
  7. Osobami reprezentującymi projekt „Pasje dziecięce” są nauczycieli w/w placówki:
Małgorzata Matejaszczyk, Małgorzata Skwira, Sylwia Kunze, koordynatorzy Projektu.
Kierownikiem projektu jest Elżbieta Kowalczyk.

§ 2
  1.  Wykłady będą się odbywały na terenie szkoły lub miejsc, które biorą udział w Projekcie.
2.       Organizator przed każdym kolejnym spotkaniem poinformuje uczestników Projektu o  dacie, godzinie i miejscu prowadzonego wykładu poprzez newsletter oraz na stronie internetowej http://www.pasjedzieciece.blogspot.com/  .

§ 3
  1. Każde spotkanie będzie trwało około 60 minut.
  2. Wykłady będą się odbywały 1 w miesiącu w okresie od października  do maja  roku szkolnego.

   II. Warunki uczestnictwa
§ 4
1.       Rekrutacja na wykłady „Pasji dziecięcych” odbywa się od momentu opublikowania informacji na stronie internetowej szkoły na stronie internetowej http://www.pasjedzieciece.blogspot.com/  do wyczerpania limitu miejsc.
2.      Uczestnik Projektu zgłasza swoją chęć udziału do wychowawcy klasy lub organizatora Projektu.
  1. Uczestnik Projektu  przedstawia  temat swoich zainteresowań oraz formę ich prezentacji.
  2. Organizatorzy zatwierdzają propozycję udziału danego ucznia w Projekcie, po wcześniejszym zapoznaniu się z jego materiałami i rozmowie indywidualnej.
  3. Uczeń po zatwierdzeniu udziału w Projekcie nie może dokonać zmiany tematu, ale może nanosić poprawki i ulepszenia w swoich materiałach do wykładu.
  4. Tydzień przed terminem wykładu uczeń przedstawia gotowy projekt swojego wystąpienia koordynatorowi projektu bez możliwości jakichkolwiek zmian.
  5. Dzieci, które nie zostały przyjęte do Projektu z  powodu wyczerpania limitu miejsc, zostają wpisane na listę rezerwową.
  6. W  przypadku rezygnacji z zajęć któregoś z uczestników Projektu jego miejsce będzie proponowane kolejnym dzieciom z listy rezerwowej.
  7. Uczeń może kilkakrotnie brać udział w Projekcie.
  8. Dopuszcza się osobę dorosłą do prowadzenia wykładu. Obowiązują ją w/w warunki uczestnictwa.
  III. Zasady uczestnictwa
 § 5
  1. Uczestnik Projektu po zakończenie wykładu otrzymuje od organizatora dyplom uczestnictwa.
  2. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w zajęciach. O fakcie tym rodzice/opiekunowie powinni natychmiast poinformować organizatora.
IV. Prawa i obowiązki uczestników projektu „Pasje dziecięce” i ich rodziców/opiekunów
§ 6
1.       Każdy uczestnik Projektu jest zobowiązany do bieżącego zapoznania się ze wszystkimi  informacjami zamieszczanymi na stronie internetowej http://pasjedzieciece.blogspot.com/


  1. Każdy uczestnik Projektu zobowiązany jest do przybycia najpóźniej 10 minut przed rozpoczęciem zajęć.
  2. Każdy uczestnik jest zobowiązany słuchać poleceń organizatorów.
  3. Udział w wykładach Projektu jest bezpłatny.
  4. Każdy uczestnik Projektu ma prawo do zgłaszania swoich uwag dotyczących realizacji Projektu.
  5. Uczestnik Projektu zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
§ 7
1.       Każdy rodzic/opiekun uczestnika Projektu jest zobowiązany do bieżącego zapoznania się ze wszystkimi  informacjami zamieszczanymi na stronie internetowej http://pasjedzieciece.blogspot.com/ .
  1. Każdy rodzic/opiekun uczestnika Projektu  zobowiązany jest do opieki nad dzieckiem podczas trwania wykładu poza szkołą .
  2. Każdy rodzic/opiekun uczestnika Projektu odpowiada za wszelkie szkody powstałe z winy podopiecznego w trakcie trwania zajęć, w szczególności za szkody dotyczące wyposażenia sali zajęciowej. 
  V. Postanowienia końcowe
§ 8
  1. Uczestnicy Projektu i ich rodzice/opiekunowie, zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o przetwarzaniu danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833 z późn. zm.), wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do organizacji Projektu.
  2. Zgłoszenie uczestnictwa w Projekcie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku uczestnika Projektu oraz jego rodzica/opiekuna w materiałach o charakterze informacyjnym, promocyjnym oraz na stronie internetowej szkoły, np. nagrania z zajęć, zdjęcia.
  3. Uczestnicy Projektu i ich rodzice/opiekunowie wyrażają zgodę  na umieszczenie treści wykładu (w formie prezentacji multimedialnej, filmu)  na Platformie Edukacyjnej.
  4. Uczestnicy Projektu oraz ich rodzice/opiekunowie wyrażają zgodę na otrzymywanie informacji związanych z organizacją Projektu zgodnie z art. 10 pkt 2 Ustawy z dnia 18.07.2002  o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu projektu „Pasje dziecięce”.
  6. O wszelkich zmianach uczestnicy Projektu informowani będą za pośrednictwem strony internetowej szkoły lub drogą elektroniczną.